lindamariasvensson

Hingstvisning på Orust

Kategori: LS Photo & Design

Hade ingen fin stund igår. Det blir så ibland. Som tur var fick jag ventilerat mig till slut, vilket var skönt. Inser inte helt hur lätt det är att bli av med det dåliga när man bara får sagt det högt. Eller skriva det funkar oftast bättre för min del.

Igår var jag och fotade en hingstvisning ute på Orust. Mestadels Ardenner och Nordsvenskar, vilket var en kul kontrast till sist gång!

Har även upptäckt(och har typ sagt det till alla så kan hända det redan står här med...) hur man ska förminska bilderna mer effektivt, så är redan klar med alla bilder! Dessutom möjliggör det mer bilder på varje häst på sommarens utställningar. Jag behöver inte få panik över att uppladdningen blir för jobbig annars.

Nu ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: