lindamariasvensson

Klippning, träning och fika

Kategori: Fredrikstad

Är en summering av min torsdag. Jobbade lite också, men det var inte så himla häftigt som det kanske låter.

Sedan drog jag och klippte mig! Eftersom jag hoppas på iallafall en soldag nere i Asien så räknar jag med att håret lär torka ut och slitas sönder där nere, och då det redan är ganska torrt så, ja, jag vill inte bli flintskallig. Det blev över en timme med en frisör som hela tiden "DU HAR SÅ TJOCKT HÅÅÅÅR" och bara klippte och klippte för att tunna ut det. Jag sa till henne att det var dumt för det tjocka är tillbaka om två veckor igen. Vilka problem man har, hoho. 
När hon var klar frågade hon om hon skulle platta håret åt mig, och sure, det fick hon. Då plattade hon lite, sedan fick hon plock fram saxen igen för det "VAAAR SÅ MYCKET HÅÅÅR". 

Nu känner jag att jag är för trött, haha.

Tränade ben idag, gjorde skitbra ifrån mig. Snart kommer det en brud i min ålder och ställer sig brevid mig när jag gör knäböj. Hon har en otroligt snygg kropp(nej mamma hon är inte mager, hon är biffig/kurvig men ändå liten midja) och efter en stund frågar jag henne "ursäkta, men hur gör jag för att se ut sådär?" i en liknande fomulering. Då svarar hon att det är hennes första gympass och den tjugo år äldre mannen hon har med sig säger "japp, jag ska lära hene hur man gör idag". 
Då blev jag småsur. Särskilt med tanke på att hennes "första" vikt låg 30kg över det jag gör. :D

Nej, nu ska jag sara på ett mail eller tre!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hahaha, du är förhärlig,kan bara skratta o le -Nej mamma hon är inte ......... <3.

    2012-03-02 | 09:56:46

Kommentera inlägget här: