lindamariasvensson

Fotojobb för nästa år

Kategori: LS Photo & Design

Solen skiner och jag sitter inne och jobbar. Fördelen med att jobba närmanvillvarmanvill är att man an ta en luch på 1,5h där man klär av sig och somnar på gräsmattan, så det var det jag gjorde. Gabbi ville att vi skulle med till stranden men jag kände att jag inte hade den tiden så fick tyvärr avboka det. Har antagligen inte nämnt det, men jag ska fota hennes och Mikaels bröllop nästa år. När hon frågade fick jag en enorm klump i magen, men sedan kom jag på att hon vet vad jag kan och inte kan, så jag tackade ja efter att ha varnat henne Det ska bli kul! 

Just nu sitter jag och lägger upp min prislista på hemsidan, lite långtråkigt jobb men det känns alltid kul när det är klart. En bra översikt på hemsidan är något jag ser om väldigt viktigt när man säljer saker så försöker jobba så mycket jag kan på det.

Förhoppningsvis laddas även sista delen av resan upp ikväll!

 
Jag, Chris och Adam i en park i Tokyo.

Kommentarer

  • mamma säger:

    ;), Nya vänner ...:)

    2012-07-05 | 19:05:45

Kommentera inlägget här: