lindamariasvensson

Oooooorkar inte

Kategori: Fredrikstad

Pratade precis med Elisabeth, och sa att jag inte kommer imorgon heller. Jag kan inte gå fort nog för att jobba. Låter kanske komiskt, men det funkar inte om jag ska vara en gammal tant på det stället.
Men eftersom idag var min tredje dag som sjuk så innebär det att de fyra timmarna jag skulle jobbat imorgon måste godkännas av min läkare. Känns lite smått som att promenaden till vårdcentralen i gympaskor(alternativet med bättre vintersula har klackar, no thankyou) på hala vägar kommer bli nästan lika illa som att jobba, haha!
Men förhoppningsvis går tisdag bättre, då jobbar jag fyra timmar under "kassatid" så blir förhoppnngsvis inte lika mycket spring då!
Uuuuuuh, jag hatar läkare :( De tar tid, betalt för saker jag redan vet och så frågar de dumma saker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: