lindamariasvensson

En vikt av mina axlar.

Kategori: Ordinary

Lyckades ta upp ett ämne med pappa idag som jag velat fixa väldigt länge och det var supersknt. Verkar även som om det blir ganska folktomt hemma i Huveröd nästa helg vilket låter bra. No offence Josefine och Johanna, hehe, men varsin kompis plus pojkvänner och personen som alltid blir femte hjulet är myyycket folk i det huset! Och så kanske jag är van vid att alltid vara själv hemma? Nog det med...
Är för övrigt superstolt över mig själv. Lyckades laga mat till Gustaf, typ. Värma, skära, hälla och vispa är väl mer en beskrivning som inte får det att låta så fancy längre. Hade tänkt fixa kyckling och inte göra den äcklig som sist gång men ooops va klockan gick fort och kyckling tar tid, så det blev inget med det.
Jag hatar att laga mat. Men jag känner mig duktig när jag gör det, så det måste ju vara bra att göra det ändå.
Nu ska jag fixa klart den artikeln jag inte fick klar varken idag eller igår (åtta sidor, låter jobbigt men jag är bara seg som fan) och så får vi se om tidningen börjar ta sig! :D

Kommentarer

  • mamma säger:

    Det är bra :)

    2012-01-26 | 15:57:45

Kommentera inlägget här: