lindamariasvensson

Träningstisdag

Kategori:

Idag har jag hinnut med det som skulle hinnas med, och fick även lunchfrukostat med pappa. Det inkluderade en promenad ner till stan i snöovädret, så jag kände mig duktig. På vägen ner pratade jag med Kathleen som tappat peppen på sin morgonpromenad pga vädret, men då sa jag till henne att nu jävlar, man får inte ge upp. Vi la på, och visst såg jag henne komma gående förbi fiket när jag satt inne i stan, och det är iallafall 50min rask promenad vid havskanten(blåsten där är hemsk), så det var riktigt kul att hon klarade det! Blev jättepeppad själv av det nu! :)

Ska även träna med Sara ikväll. Vi tränade rygg ihop för några månader sedan och jag tror hon var föga imponerad, men hon hörde av sig igen och ville köra två pass med överkropp med mig denna veckan vilket är skitkul. Hon kör i vanliga fall spinning och bodypump, så ett musiklöst ryggpass som man inte kört innan(och därför inte kan bli peppad av framsteg) är fullt förståelgt om man tycker det är tråkigt.

Men nu ska jag hem till Nathalie i ett par timmar, happyfuntime!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: