lindamariasvensson

Those good and bad days

Kategori:

Idag har jag haft besök. Tatueraren anmälde sig förkyld imorse och fick ställa in dagens tid. Skitjävlatråkigt, för nu tar det ännu längre tid innan den är färdig, wellwell! Konstigt att år inte är problem, men när bollen väl är i rullning känns dagr som en evighet. Så det blev chill på soffan istället och jag har inte gjort något produktivt alls idag. 
Jo, städat har jag gjort. Ja, slängt in allt jag äger i garderoben för de som förhoppningsvis ska ta över lägenheten.
 
Sen mådde jag lite sämre, jämförde en hel del saker och människor som jag inte borde jämföra, igen, och bad mamma köpa en bit choklad för jag har läst att det ska vara bra mot såndär hjärtesorg.

You're waiting for someone to put you together
You're waiting for someone to push you away
He's everything you want, he's everything you need

He's everything inside of you that you wish you could be
He says all the right things at exactly the right time
But he means nothing to you, and you don't know why



Kommentarer


Kommentera inlägget här: