lindamariasvensson

Kalla fötter

Kategori: Fredrikstad

Står i köket och börjar diska upp saker som inte kommer användas mer. Torkar ur ett skåp som inte ska användas mer(eftersom vi slängt ut allt på bänken). Frågar mig själv hur sjutton man rengör en brödrost och en vattenkokare. Inser ganska snart att usch va jobbigt det här är, jag gillar ju den här lägenheten. Det är en ganska kort stund men det är ändå ett stort JAG VILL INTE. I dagarna går(förhoppningsvis) min flytt igenom och då bor jag inte ihop med Gustaf på pappret längre. På lördag flyttar han ut for god och om allt går enligt panerna kommer vi inte bo mer ihop, Jag ser fram emot det sammanbrottet som lär komma med där, haha. Särskilt med tanke på att han drar till Dublin på måndag.

Självklart vill jag detta, jag ser fram emot skola, förhoppningsvis ett jobb eller tre, vem vet vad mer min kommande vardag innehåller. Men det betyder inte att jag inte kommer sakna det som varit. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: