lindamariasvensson

Det tar sig, tills pengarna tar slut

Kategori: Uddevalla

Klockan är snart tre och jag är fortfarande lite morgontrött. Gårdagen var fin. vakade upp hos Amanda och åkte direkt hem till Lisa. Effektivitet är fint har jag hört. Så himla skönt att vara hemma igen, iallafall att få träffa alla utan den stressen som är(även om varenda dag i princip är uppbokad redan).

Vi fick tränat på O2, snackat lite skit och framtidsplaner och viktigast av allt - vi sminkade oss. Sedan drog jag hem och påbörjade ett CV åt fina mamma, samt ordnade lite med resan. Kvällen avslutades hemma hos Emil med lösgodis och ståuppkomik. 

Idag är det åtta dagar sedan jag träffade Gustaf senast, och det har visat sig att sysselsätning faktiskt funkar så bra som de säger. ännu har jag inte kommit till den jobbiga saknaden. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: