lindamariasvensson

Hi, I'm Awesome!

Kategori: LS Photo & Design

Jag älskar (och hatar ibland) att jag upptäkt att det lättaste sättet att göra slut på en konflikt och få bort den är att bara skita i den. Man glömmer så sjukt snabbt och ilskan bara släpper. Visserligen är det emot vad jag själv anser ska (duktig jag var nu som inte skrev "bör") göras, men ändå, det är så lättvindigt.

Sitter och jobbar med bilderna till wilda nu, hon har inte sett något av det som är klart än, ska ladda upp det till henne senare, men lägger upp en här så länge.

Hatar det faktum att den här gången är de färdigredigerade bilderna över 13mb stora. Jag har inte så bra koll på vad som avgör hur stor en bild blir när dpi och ytan har samma siffror, men när jag fotar i jpg så brukar bilderna i kameran ligga på 10-15mb, och när de kommer ur photoshop utan ha blivit förminskade så är det 2-9mb, men sällan en standard på 14-15 :S

Titta och njut, jag är så jävla bra.
Företagande och fotografi nästa höst kanske? En för skojs skull och en för utbildningssyfte? Och det bästa är att fotot står för utbildningen och företagandet för det roliga, hah!



Den här bilden är perfekt, bildmässigt, nu är det bara poserigen som ska vara SÅHÄR:



alltid.

Kommentarer

  • mamma säger:

    :)

    2011-09-23 | 22:14:42

Kommentera inlägget här: