lindamariasvensson

Puss!

Kategori: LS Photo & Design

Tack Kristina för att du läser, haha, och hoppas du gillar din nya kamera! ;)

Ganska grym dag, fick tränat ordentligt med Cecilie efter jobbet. Kul att ha kommit igång och faktiskt gjort det under en lite längre period nu, det är bara vissa dagar som motivationen saknas och gäspandet tar över. Musikval och ljudnivån är inte så imponerande. Musiken de spelar är inte peppande överhuvudtaget, oavsett musiksmak, den går inte heller att springa i takt till, någonting. Och den är dessutom så låg att det snarare är bakgrundsmusik än träningsmusik. Så utan egen musik är det sjukt jobbigt att hålla motivationen.

Imorgon ska jag fota om de där fina rödgröna löven utanför som jag tog bilder på förra hösten, sjukt vackra är de!

Insåg precis att jag inte alls haft en grym dag, har ju varit skitsur hela dagen på jobbet, yfan va sur jag varit, arg på allt och alla. Hm. Aja, fint att jag glömde det en liten stund iallafall : D

Ska skissa lite på en annons nu tror jag. Har tre stycken på g, en som jag promotar mig själv med som Kathleen ska ha uppe på sin hemsida, en till Jeanette Björk och den som(förhoppningsvis) snart är klart till Kajsa. Tror jag redan sagt det siata där, men skitsamma! Hej så länge!

Kommentarer

  • Kristina säger:

    :-) Bara roligt!



    Jodå nya kameran är väldigt bra.

    Fast jag har en hel del att lära!

    (Men oavsett om jag tar med automatik inställt eller ej blir bilderna 1000 ggr bättre än med den gamla kameran!) :-)

    2011-09-16 | 06:51:44
    Bloggadress: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: