lindamariasvensson

Oh, hi, didn't see you there

Kategori: Fredrikstad

Alltså, hej. Igår blev inte heeelt som jag tänkt mig. Men det blev fint ändå.
Efter jobbet vid 20 så åkte jag och Cecilie hem till Kim och drack kaffete och snackade skit ända fram till 12, det var mysigt värre. Kommer hem och väntar på Gustaf som är och leker på annat håll, blir lite dum i huvudet av övertrötthet och går ut och går en stund, där jag möter Julia och Sanna(Gustafs vänner), som komit hit för att "se hur lång tid det tog att köra", typ. Hur gulligt som helst. De stannade väl 1,5h typ - och körde sedan tillbaka till Stenungsund - vid tre på natten.
Hah, var som sagt övertrött så lyckades inte somna förns kockan var halv sex.

Rätt lame sammanfattning utan alla de bästa delarna, men idag har iallafall var helt perfekt, minus en del trötthet och hodepine. Nu vet jag bara inte om jag ska vara duktig eller lat. Får nog bli sista, tyvärr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: