lindamariasvensson

Inatt jag drömde

Kategori: Funderingar

Eller rättare sagt under min snoozetimme. Ja, folk som berättar om sina drömmar är skittråkiga, men det är ju inte direkt så att jag är någon superkändis så internet klarar sig nog ändå. Och jag ska skriva så jag inte glömmer av den, för vill inte det, haha.

Gustaf umgicks med en av sina kompisar, och denne hade med sig två tjejkompisar till. Jag vet vilka brudarna i drömmen skulle gestalta, men inte killen, men iallafall. De här två tjejerna var sjukt elaka mot mig, hela tiden. De slog mig, förklarade hur ful och äcklig jag var och vad skulle Gustaf egentligen med mig till. Sedan kokade de kaffe som de hällde ut över mitt huvud, de puttade även mig framför ett tåg men jag klarade mig av någon anledning. Etcetc

That was not so nice :)

Tycker han kan komma hem nu så jag får se om han fortfarande älskar mig, eftersom han såg allt men bara fortsatte prata med sin kompis! ;)



Kommentarer

  • mamma säger:

    Hahaha, ja du är för härlig:<3

    2011-11-27 | 08:50:23

Kommentera inlägget här: