lindamariasvensson

Sömnbrist och hårt arbete

Kategori: Fredrikstad

Nöjd tjej 91 har precis storstädat lägenheten, spontant, själv. Fniss, hur tufft är inte det? Kompensera lite för att jag väckte Gustaf imorse... Jag har väldigt svårt att avgöra om han är vaken på riktigt eller inte, för jag tror alltid han är vaken (jag menar, killen tittar OCH pratar med mig, konstigt?), men imorse fick jag ett "dra åt helvete annars smäller jag in skallbenet på dig" hahaha, men vem vet, killen ville ju sova! Jag hade kunnat vara lika hemskt egentligen, men varje gång jag ska upp vaknar jag i panik och tror jag försovit mig. *Sätter mig upp i 120 "VAD ÄR KLOCKAN"* Har aldrig försovit mig men rädslan för att göra det är sjukt stor, för eftersom jag inte har någon telefon och kommer jag inte till jobbet på morgonen i tid så har vi helt plötsligt 50 kunder som inte får det de ska ha...

Åter till saken!
Snubblade ju på sladden till hårddisken för inte så länge sedan, den föll i golvet och där rök allting. När jag lämnade in den igår fick jag redan på att ett företag ordnar det. Fick ringt dem och de sa 30-40tusen, men eftersom jag hade så lite på hårddisken(40gb) så kunde jag komma undan mellan 20 och 40. Yay....
Men fick senare hittat ett annat företag som gör samma sak för antingen 4500 eller 8500 beroende på fel. Dessutom undersöker de den gratis först så jag får välja om jag vill göra det eller inte.
På något sätt känns det här ännu värre.
20-40k var liksom skönt, jag behövde inte bry mig, inte en chans i helvete att jag lägger så mycket på att få tillbaka två års bilder. 4500, ok det kan jag gå med på, det svider men det är det värt ändå. Tror jag. 8500? Alltså, jag vill inte ha det alternativet. Varför ska de går över den gränsen för? Fyfan. Menmen, ska skicka in den om ett tag iallafall och kostar det 4500 så tar jag tillbaka det.

Nu ska jag återgå till mitt hard work work. Ses i juli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: