lindamariasvensson

Surt läge

Kategori: Funderingar

Lite smådramatiskt inlägg igår kanske men det var så det kändes. Gustaf vet nämligen bara om han får vara kvar en vecka i taget. Alltså, det sätts upp en lista varje torsdag för nästa vecka och står han inte med där så har han inget jobb from måndag. Blir det så åker vi hem. "Hem". Säger upp lägenheten är tanken iallafall. Dock är jag väldigt kluven. Sure, slippa hyra och extrajobba på samma vis som jag gjorde i somras om de nu vill ha mig igen, med Gustaf nere i Falkenberg och träffa honom en gång i veckan och Amanda och Lisa vettefan när jag ska träffa om jag åker ner dit varje gång jag är ledig. Nathalie och Stephanie funkar ju som tur är. Vill jag verkligen sitta inne i Mickes gamla rum i sommar?

Eller, ska jag försöka stanna kvar här och jobba 24/7. Jag lär få jobba i princip varje dag om jag vill det. Jag evt liksom att jag har jobb här. Om jag inte får heltid någonstans hemma(inte direkt troligt) så tjänar jag mer på att stanna här.

Blööööh, jag vet inte. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: