lindamariasvensson

En tisdag i soffan och köket

Kategori: LS Photo & Design

Det snöar ute :D

Vill hem till Uddevalla och hämta min blixt nununu. Cravings. Dock har ljuset inomhus varit helt ok idag, fotade lite tulpaner som mamma hade med sig, asfina. Synd bara att jag lyckats stänga av autofokusen på kameran och jag vet inte hur. Alla ställen där jag vet hur man reglerar sådant står på autofokus så har ingen aning om hur jag ska få tillbaka det heller. Bra när man ska låna ut kameran i helgen också...

Har fixat med garderoberna nu med, Gustaf och jag delade ju på en förut med nu har jag sorterat en del så att vi får en var, och min är redan full. Har för många par skor alltså. Nu är det bara disken kvar och sedan ska jag försöka fixa någon säljbild på någon av de hästar Kathleen inte ska ha kvar. Ser fram emot flera timmars frustration. :D

Frank Turner - The Ballad of Me and My Friends


Kommentarer


Kommentera inlägget här: