lindamariasvensson

Florence + The Machine

Kategori: Ordinary

God afton. Nu har jag nattat Gustaf(true story) och nu är det dags att börja jobba med annonserna till Golden Arabians. Måste läsa på hur man skaffar sig ett företag, alternativt vad skillnaden på hobbyverksahet och egen företagare är. Hobbyverksamhet är u enklare så sett att du skattar vare gång du tänar något, men samtidigt känns företag som om det är lite större och det känns bra att sikta lite högre om man ändå ska försöka.

Vi får se helt enkelt! Vet ju egentligen ingenting om vad som passar mig bäst, eller hur mycket jag kommer hålla på med det heller.

På fredag kommer jag ju åka hem till Sverige, och ska strosa runt själv på torp i en timme eller två i väntan på att mamma slutar och vi åker upp till Strängnäs. Ska bli kul, hoppas Scorett eller Din Sko är lika grymma som jag brukar tycka de är ch ag får med mig ett par skor. Jag hoppas Hemtex har rea på något som är enfärgat nog för att jag ska våga* köpa det.
Hoppas de säljer de öronproppsaktiga hörlurarna från Koss jag älskar över allt annat, för i Norge finns de fan inte.

* då jag har noll känsla för vad som är snyggt gällande ALLT egentligen så undrar jag ständigt om det faktiskt finns fasta regler, eller om man är tvungen at välja mellan mode, klassiskt(här kommer enfärgat in, det som inte kan gå fel, vitt vs svart) och egen smak (då det ju borde vara ok att ha saker som andra anser fula?). Önskar verkligen att någon kunde svara på detta åt mig. Detta gäller smink, kläder, möbler, hundraser - allt. JAG VILL VETA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: