lindamariasvensson

Färdigflyttad!

Kategori: Fredrikstad

Mmmmmbop! Så, nu sitter jag inackorderad i lägenheten, typ allt är uppackat och klart! Vi kom hit redan i förrgår men har haft så himla mycket att göra, det har handlats en massa mat och en matta och diskborstar! Så himla bra hyresvärdar, alting fanns när vi kom hit, de hade tom fixat en säng till och en dubbelsäng åt mig och Gustaf! Så allt är awesome, känns dock lite surt att jag nyss var uppe och sa till hyresvärden att vi inte behöver mattor, tv, dvd eller köksbord och stolar haha!

Och igår var första kvällen på jobbet. Nu vet jag hur man gör milkshake, smoothie, fem storters kaffe och jag ahr även fått servera både mat, öl och vin. Stressigt som fan, men kul! Fick även 56 norska i dricks under kvällen, inte helt fel!

Kort uppdatering trots mycket händelser, men det är så det ska vara, man ahr bara tid att skriva mycket när man inte har något liv, vilket ju i sin tur gör att bloggen dör.

Kommentarer

  • mickee säger:

    fan va gött med jobbet :D:D

    2010-10-07 | 20:07:44

Kommentera inlägget här: