lindamariasvensson

Borgis

Kategori: Hästarna

Errooo. Nu är jag vaken igen, jag menar, man börjar ju bli gammal så var tvungen att ta en fyratimmarsnap lite sådär!
Anyways, jag åkte till Östfoldhallen och mötte Linda, tjejen med fjordingen och hon var hur trevlig som helst. Vi kom fram och det är ett jättemysigt ställe, flera små trästugor typ, två där det bor folk och två för stallbyggnader. Massa fjordingar(5), och ett föl också, sjuuuuukt söt! Och sen en travare, en korsningsponny och en nordsvensk, som tydligen heter Dölehäst här :) Borgis som fjordingen heter var otroligt snäll, och ute var han lika pigg i steget som en arab, så kan ärligt säga att hade jag blundat hade det kunnat vara Sweetheart jag satt på typ, så där fick ni med fördomar. Uteritten gick jättebra som sagt, hon var med med varmblodet och sen red vi i paddocken lite. Det tyckte han inte var lika roligt dock och jag slet som ett djur för att få honom att arbeta, men jag hade verkligen ingen ork kvar alls så det blev inte mycket med det, då mina försök

Allt som allt verkade det gå bra, hon började prata i tempus som att "när du ska ut kan du gå här" osv, och det är ju alltid bra tecken, men hey, jag trodde Cactus skulle vilja ha mig också så! Så nu ska jag maila henne och säga att jag är intresserad så får vi se vad som händer!

Snodd bild från annonsen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: