lindamariasvensson

Working ladieh getting presents

Kategori: Fredrikstad

Fem timmar jobb igår, elva timmar idag och imorgon. Phew. Det roliga är att det jobbiga är inte på kvällen när det sitter åtta bord som ska skötas, beställas, betalas och bäras ut till, det är bara kul, det jobbiga är när det inte är någon där, jag blir helt utmattad då.

Och förresten, han gamla tandlösa mannen som spelat fiol hela sitt liv som jag nämnde, han hade varit och köpt en tröja till mig idag, för att jag är så lik hans dotter(han säger det heeela tiden). Smickrande även att han tror att jag kommer i storleken small, för det lär aldrig hända, men jag låtsades inte om det och tog emot den ändå, så himla gulligt av honom!

Kommentarer

  • mamma säger:

    du (och han) ni e roliga ni.:))

    2010-10-13 | 05:57:22
  • mamma säger:

    är du Aldrig ledig???

    2010-10-13 | 05:58:56

Kommentera inlägget här: