lindamariasvensson

Morgonhumör

Kategori: Ordinary

Igår postade jag en matbild och idag ska jag berätta om en dröm, det går bara utför det här. Iallafall så dog mormor och hela drölmmen bestod av mammas sorg och det var sjukt jobbigt så när jag vaknade var jag i samma mood som när Siv dog. Så nu får ingen mer dö förrän jag dött.

Älskar att ha sovmorgon. 9,5h sömn med två timmar startsträcka och mysfrukost i soffan är helt kalrt min grej. Rutiner jag inte klagar på.
Ska nog gå in på gymmet i närheten här idag, deras hemsida såg jättebra ut, men de vägrade avslöja några som helst priser så får höra emd dem. Det andra stället tog 600 norska i månaden, och jag vill inte betala mer för saker här än i Sverige än, kommer nog bli problematiskt i längden.

Sen hade jag även tänkt följa med Gustaf på hans jobbletande, han har lämnat ut en hel del, men inget säkert än, Erik har fått en intervju så vi får se hur det går.

Kommentarer

  • mamma säger:

    miss you

    2010-10-13 | 17:41:38

Kommentera inlägget här: