lindamariasvensson

Hur saker inte blir som man tänkt sig

Kategori:

Sitter och sorterar på hårddisken, haha, underbart är det, gamla grejer från 2005 och sånt, sms och msnkonversationer, åååh <3 Den dagen jag tog kort på denna papperslappen var 28/7 2006(ja, jag är sjukt stolt över att jag velat ha den så länge, låt mig va det, ok? ;), och den var också denna jag skickade in när jag bad om en fågel(med en ganska lång lista restriktioner angående tatuering i llmänhet och saker jag INTE ville han skulle bli inspirerad av från denna). Och ja, jag vet att alla tre bilderna är postade innan, jag bryr mig inte.

Jag tar en liten risk genom att jämföra bilderna, jag vet det. Tänk om jag skulle tycka om första eller andra bättre än tredje som faktiskt är slutresultatet? Well, då kan man ju bara tänka såhär;
Bild ett år någon med en tatuering.
Bild två är en skiss av en låtsasfågel.
Bild tre är min grymma ryggtavla som jag än så länge älskar.
Så, nu finns ingen risk att man missar vilken som jag gillar bäst. Visserligen, haha, så är bild nummer två fågeln jag "bokade" sittning för och det han skissade med spritpenna på ryggen var ju uppenbarligen inte samma. Jag tycker ju bara den biten är rolig för jag litar på honom, men jobbigt läge om man är kontrollfreak? 

Den 27e är nästa sittning, förhoppningsvis bara två kvar, blir galen av väntan!




 



 
 
 

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Såå snygg!! Är väldigt avundsjuk :-P När jag blir miljonär ska jag ha tatueringar överallt :-D

    2013-06-16 | 19:53:17
    Bloggadress: http://nattstad.se/kristinashobby
  • Kristina säger:

    Satt och kollade lite gamla inlägg på din blogg (kul) och undrar är tatueringen klar än?

    Och så undrar jag en sak till... Du hade ganska kort blont hår för några år sen med både sidecut och mönster. Har du några bilder på det som jag kan få som mall??

    Isf kan du mejla [email protected]

    Ha det bra!! :-)

    2013-09-23 | 21:07:33
    Bloggadress: http://nattstad.se/kristinashobby

Kommentera inlägget här: