lindamariasvensson

2013 blir nog fint ändå

Kategori:

Gymmat både idag och igår, kanske därför jag är nöjd med mig själv.

Jag skulle ljuga om jag sa att livet var perfekt. Jag har ingen inkomst och jag är livrädd för om jag kommer klara matten, högskoleprovet och för att jag inte vet vad som händer i höst. Boende och körkort ska vi inte ens prata om. Fast boende vill jag inte ha just nu ändå, jag har inte tid att lägga energin jag vill lägga. MEN.

När jag inte är nere över något. Då, då jävlar. Då är jag så äckligt nöjd med livet. Så äcklig nöjd med mig själv. Och jag njuter till fullo, för vem vet vad som händer när de dåliga perioderna försinner, då kanske topparna också gör det :D

Fast Sussi åker hem på torsdag. Skulle ljuga om jag sa att kollektivet i Ljungskile inte kommer sakna sönder sig. Och de som påstår annat ljuger, med tanke på smeknamnen(som nog mest Nathalie och jag stått för om jag ska vara ärlig). En fattig mobilbild på när vi vaknade häromdagen. Hon är inte död, eller kvävs heller för den delen hon är bara sjukt bra på att vara lilla sked. Och dessutom får båda plats när man ska dela på en soffa. Även om hennes huvud mystiskt försvunnit, så lovar jag att det kommer sitta kvar när du får tillbaka henne på torsdag, Jeanette!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Oh härligt, Jojo` i sin rosa tröja . Ja hon har haft det bra mycket ompysslad :)

    2013-01-30 | 14:32:29

Kommentera inlägget här: