lindamariasvensson

En dagssummering

Kategori:

Idag har jag nästan glömt av vad jag gjort, och det vore ju hemskt.

Jag sov otroligt länge inatt, eftersom jag var vaken till halv fyra imorse. Sminkade mig skitfult och fick stå och försöka rädda det en bra stund, när jag hade gjort detta var klockan 13.10 och det var dags att åka. Om ni väljer att tro att jag sov tills 12.13 eller om jag sminkade mig i fyra timmar, det gör mig inte så mycket, för båda är lika illa.

Ner på stan och perfekta CoffeeRoomer för typ tredje eller fjärde "Moas Special" den här månaden, sååå gott! Ok, skriva om Heaven on a Plate när man är natthungrig var ju lagom smart. Nu är jag ju bitter... Satt iallafall där med Kathleen i typ en timme och pratade häst och bad om hjälp med papper till Skatteverket. De ställde ju frågor angående verksamheten och jag kände mig lite osäker på hur jag sulle svara. Enkla frågor, ja, men formuleringen kan vara avgörande till om jag blir godkänd eller inte. De vill bland annat ha min hemsideadress, tidigare kunder, vill veta vilken utbildning jag har för det, hur jag ska marknadsföra mig, vilken utrustning jag har och när jag beräknar gå med vinst.  Enkla frågor som är lätta att fucka up beroende på formulering. Det vet jag, för jag har redan svarat på dem en gång och, uppenbarligen, misslyckats.

Sedan fikade jag med mamma på Leijas, tredje koppen kaffe på någon timme och vi hamnade även till slut på gymmet. Ben och rumpa idag, marklyften gick mycket bättre än sist, enligt videon. Ska låta någon kunnig såga resten, för det enda jag kan än så länge är huvudposition och hur man ska hålla ryggen.. Tog 70kg idag. Dock suger det att första gången orkar jag bara 5, sedan tappar jag stången. Andra 4. Tredje setet 2. Det finns inte en chans för mina händer att orka med det i dagsläget. Gick över till en stång med fasta vikter på 45 kilo och tappade till slut den med :(
 Men jag tog 180 i benpress, 3x8, vilket är rekord för mig, woopwoop. Hade klarat 200 på 3x6 utan problem, det vet jag, för det kändes inte särskilt tungt. Okdå, sista var väl ganska tung. Men jag undrar vilken vikt jag tar på bara en repetition, för det är ju tydligen så folk sätter personbästa. Tnker inte teta än på et tag dock, inte utan någon som kan stå bakom och hjälpa till om jag behver hjälp.

Lämnat in kavaj för broderi, köpt fancy balsam och fancy glögg, mailat runt en massa som vanligt, förmedlat ett jobb till lillebror, redigerat en hög med bilder på fluffiga hästar. Ja, that's about it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: