lindamariasvensson

En sista formcheck

Kategori: Träning

Jag väger 59kg enligt mammas våg och jag kommer direkt ur sängen, så inga upppumpade muskler här inte, men jag spänner dem så gott jag kan. Bilder på rumpan tänker jag inte lägga ut, haha, men jag har dem iallafall!
Vikterna som körs när jag kör 3 x 8 el 10
Och nej, mina träningspass är inte såhär korta, men tex utfall i benpassen är inte samma tyngd, och då jag endast gör 2x12 på sådana lätta saker är det inget jag kommer förlora, eftersom det även är där jag startade i vintras. Detsamma gäller situps, vilket är huvudövningen när jag tränar mage. Hur många sådana jag gör beror helt på dagsforme och alla pass ser även olika ut.
Sätter mål till nyår under förutsättningen att jag börjar träna i höst igen. Vissa lite tuffare, andra inte så. Den jag tror kommer bli lättast är axelpressen och bänkpressen, vi får se! Och vid hantlar så har jag självklart två stycken, duuh.
Liggande benpress 160kg mål 200kg
Glute kickback 90kg mål 120
Barbell hipthrusts mål 60kg
Bänkpress hantlar 12,5kg mål 15kg
Flies 7kg 9kg
Tricep pushdown bar 19kg mål 21kg med tvådelat snöre
Triceps hantel två händer 9kg mål 12kg
Armhävningar mål 40 på rad
Lat pulldown 42kg mål 50kg/pull ups
Seated cable row 35kg mål 54kg
Axelpress hantlar 9kg mål 13kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: