lindamariasvensson

Att upprätthålla träningen

Kategori: Träning

Jag gör situps i vardagsrummet. Det är varmt, det är obekvämt och jag tänker på att det kommer bli tio gånger värre i Asien. Jag VILL upprätthålla träningen, så har därför ägnat en rba stund nu åt att sänka kraven på mig när det gäller att träna på riktigt. Det svåraste för mig är att ha rutinen, så det är den jag ska jobba på. 

10 set om dagen ska jag göra, fördelat på tre tillfällen. 3 set - 6min, 4 set - 7min, 3 set - 6min. Hälften av den tiden är vila, så att ha det som mål varje dag borde jag klara. Inte för att jag lär bygga något direkt av att spontant köra tre set armhävningar där, och lite knäböj där, men jag kommer iallafall inte känna mig lika dålig. Man ska jobba på svagheterna, eller nåt. 

Har lagt in påminnelser i mobilen, laddat ner appar och saker som jag vet kommer hjälpa mig. 

Imorgon kommer sista (och första riktiga sedan Gustaf fotade mig sist) formchecken innan jag drar, så får vi se hur stor skillnaden är när jag kommer tillbaka. Det lär väl inte direkt hjälpa mig, men hey, när jag blir awesomeness igen så kan jag ju bli bätre än det jag är nu!

Tills vidare får ni en bild på mig och Lisa från när vi var och tränade(duh)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: