lindamariasvensson

So far so good.

Kategori: LS Photo & Design


Idag var målet att inte gråta. Inte att hålla tillbaka något, utan att se logiken och det som fatiskt är bra med det hela. Fokusera på det positiva och lyssna på music som inte innehåller någonting jag kan relatera till. 

Jag gick med Micke till gymmet och tränade rygg, axlar och biceps. Det gick skitbra och jag kände att jag behövde det. Få loss lite energi och säga till mig själ att jag är grym. Skönt var det iallafall, så nu har jag hittat en bra trigger på att tömma huvudet för komande jobbiga dagar, och ändå få något gjort.

Och vad jag gör på dagarna? Bilderbilderbilder! Har sålt till ytterligare en kund och har faktiskt en från vad jag tror är Tyskland som vill ha, men hon har en till häst jag ska ladda upp innan hon ville beställa helt. Fick även en fotografering spikad hos Heartfall Arabians idag, där i Örebro jag var förra hösten. Helt underbart, jag ÄLSKAR när kunder kommer tillbaka, jag blir så otroligt glad! Bättre kritik kan man inte få! Dessutom är de helt underbara människor och gården är helt otrolig, så ska bli så kul att få åka tillbaka! Och hon ville även ha en annons, så nu är det fem annonser på bordet. Har inte ens börjat med mitt och Lisas projekt än... NO TIME :D 


Kommentarer

  • mamma säger:

    :) , Det regnar, det ger fin effekt i bilderna. Det såg nog ganska roligt ut, en före med kamera o en efter med 2 paraplyer. Men det var roligt.

    2012-07-14 | 07:46:48

Kommentera inlägget här: