lindamariasvensson

Det är ändå helt ok

Kategori: Funderingar

Ibland undrar jag.
Jag har inte samma stil som NÅGON av de jag umgås med. Gustaf, Amanda, Lisa, ja det är väl de tre som står mig närmast. Har aldrig haft det. Jag har inte mycket till stil så sett, men det finns inget i någon annan garderob jag är intresserad av och jag tror det gäller detsamma åt andra hållet. Alla timmar spenderade med att följa Nathalie i affäreroch hata alla plagg hon köpte, såpass till den grad att om den tröjan hon funderade på var brun i tillägg till att jag hatade den så var det ett kap.
Detsamma gäller musik. Det finns vissa liknelser såklart, men ändå inte fullt ut.
Jag kan fortsätta i all evighet. (men alla vet ju att de egenskaper som VERKLIGEN RÄKNAS hos ens vänner är klädval och musiksmak...) Alla de sidor jag visar för Gustaf numera, och som faktiskt är den Linda han är tillsammans med, är totala motsatsen till den jag utger mig för att vaa - på alla plan. Detta visste jag visserligen inte själv förrän ganska yligen, något halvår-år sedan sådär.
Vilket gör att jag sitter inte inne med någon egenskap som jag tror att de personer jag värdesätter faktiskt skulle leta efter i någon typ av relation. Och med dena mening knyter vi ihop påsen OSÄKERHET.
Nejdå, om Lisa inte vill ha mig för att jag inte funkar med hennes killkompisar, Amanda inte vill ha mig för att jag faktiskt hellre sover än går på spelning(vi vet båda att det är sant, det tog mig bara några år att inse det) eller Gustaf inte vill ha mig för att jag inte är "alternativ" nog, *trumvirvel* för här kommer klyschan(stavning?); Då är det nog inte relationer värda att behålla.
Sistnämnda tror jag inte en sekund på. Jag är fullt övertygad om att Gustaf skulle dumpa mig för Nicki Minaj om hon kom till stan, Lisa en dag kommer att inse att eftersom jag inte vill med ut på krogen så är jag nog inget att ha, och Amanda, jag kommer inte på något just nu, men du har säkert något på lager! :D
Skämt åsido.
Jag älskar er, duger den eller?
SÄG HEJ TILL MIN NYA KOMPIS, PANNA!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hallo there :)

    2012-01-29 | 07:17:08

Kommentera inlägget här: