lindamariasvensson

27/1

Kategori: Ordinary

Vad har jag gjort för att förtjäna en förkylning till? Fyfan. Så fort jag ligger ner så hostar jag som en gnu, usch. Och palla sova sittandes, dessutom med en bettskena i munnen? Ja, ni fattar att jag sovit väldigt bra inatt.
Iallafall, i fredags var det ju tvåårsdag med Gustaf, typ. Den dagen stämmer väl inte direkt, jag skulle snarare säga att det var den 4-6e juni någonting, när vi hade träffats i ett halvår och dessutom gjort slut en gång. Men hur kul låter det?
Anyway, jag vågade mig in i köket igen och eter att ha luläst receptet och panien började slppa så blev det en ganska god paj till middag! Kladdkakan efteråt var från hevetet, fyfan va mäktig, men jag satte i mig typ hela, man vill ju inte att all träning ska vara i onödan!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härligt ljus på orchideen, stavas det så ? :),Salladen ser ut att vara jättegod :)

    2012-01-29 | 17:32:45

Kommentera inlägget här: