lindamariasvensson

Det gäller att ta vara på ögonblicken

Kategori: Funderingar

Just nu: i denna sekund, byter jag musik försvinner det säkert, men just nu är jag så jävla lycklig.
Den här bloggen måste se ut som en person som lever i ett känslohelvete med endast toppar och dalar blandat med tomma posten för utfyllnad. Fast det kanske är en bra beskrivning på livet insåg jag nu haha!
Nejdå, men just nu känns det bra, för har haft press på mig ett tag nu då jag har fyra annonsen beställda som jag vet att jag måste ta tag i. Och när den första är färdigritad i huvudet på 15min - då släpper det. Ni vet när man undviker köket i en vecka för disken som tar 10min att diska? Den känslan.
Allt är så bra.
Plus att jag måste kissa.

Kommentarer

  • mamma säger:

    ;)

    2012-02-15 | 07:38:28

Kommentera inlägget här: