lindamariasvensson

Skriver affärsidé

Kategori: Ordinary

Snor ihop mallen jag fick av chefen samt en del från verksamt.se, vilket är en otroligt bra sida, och nu har jag fått upp farten! Det blir riktigt bra och jag har redan fått några nya synvinklar på massa saker. Jag tycker inte det spelar så stor roll, men ÖVERALLT läser man om hur viktigt det är att ha en plan för allt du gör, och ska du starta företag så är en affärsidé typ lika viktigt som du själv, så jag antar att jag får göra en. Dessutom kan det vara kul framöver? Nu låter jag ju värsta negativ här, men en del av frågorna är i stil med "Vad är det jag säljer?" och om man inte vet det bör man kanske inte sitta med en affärsplan kan tyckas, men det är kanske just därför den frågan ställs. 

Nu ska jag fortsätta!

Glad påsk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: