lindamariasvensson

Vecka 10 - check.

Kategori: Fredrikstad

18cl kaffe kanske inte låter som så mycket, men om man översätter det till det som vi säljer det som, vilket är 6 stycken espresso, så hör man mest bara magsår, så då jämnar vi ut det med ett par koppar te.

Det känns som dubbelt så många kunder, men eftersom alla bara ska ha våfflor, glass och kaffesorter innebär det bara hälften så mycket i kassan jämfört med maten, och dubbelt med arbete för oss i kassan. Plus att det alltid är folk som uppträder, vilket låter väldigt mycket.

Lördagar är jobbiga dagar.

Nu sitter jag iallafall i min älskade soffa(som inte är så älskad egentligen, men med tanke på att jag inte köpt den själv så är det helt ok) och väntar på att någon ska uppfinna en robot som både gör och bär ut maten åt mig, för jag är hungrig och trött.

Photoshop here I come.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: