lindamariasvensson

Torsdag

Kategori: Fredrikstad

Det händer en hel del, i huvudet. Jag gör inte så mycket i praktiken när jag tänker efter.

Idag jobbade jag till 16, drog till gymet och var hemma vid 18. Förhoppningsvis känns det imorgon, jag är mer nöjd när jag har träningsvärk och den har uteblivit det senaste så är lite besviken.

Vad händer mer då? Jag har ett kameraköp på gång, vill vänta tills jag vet vad jag får i lön, vilket är om två veckor, innan jag beställer. Det verkar som att vi har fattat ett beslut angående sommaren/hösten, iallafall till den grad som det går att bestämma något. Jag ska försöka bestämma ett datum för att åka hem igen, om ett par veckor, och stannar nog i tre dagar då tror jag.

Hm, och så behöver vi en sopborste.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Det sistnämnda var bra;), ja jag läser men bara IBLAND :))

    2011-03-25 | 07:44:27
  • Kristina säger:

    Gott att åka hem ibland kan jag tänka mej!



    Jag tycker du skriver väldigt bra! (till skillnad från mej)



    Ha en bra dag! Hoppas ni har lika fint väder som vi!

    Kram

    2011-03-25 | 09:45:46
    Bloggadress: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: