lindamariasvensson

Spendin all ma mony on me, on on me, on me pt 2

Kategori: Ordinary

Om det finns nackdelar med att jobba på ett köpcenter?

Det är nästan så jag vill lägga kortet hemma många gånger, för när jag väntar på bussen och går runt i butiker, det blir dyrt. Tror jag spenderade ungefär 7000 i januari, allt som allt. Visserligen är det ett svindyrt gymkort däri men det borde ju ha gjort att jag sparade på andra plan. Nej, allt var inte impulssaker jag inte behöver. Det var många saker jag inte behöver, men allt var saker jag ville ha även när jag satt hemma, vilket gör det lite mer ok. Lite. Samtidigt fick jag en lön som mer än väl täckte upp det såatteh.

Idag gick jag inte på Bianco och såg en hel vägg "HALVA REAPRISET", vilket innebär antingen så billigt att man köper det även om man inte gillar det, eller att de skor som kostade 1800 nu ligger på ungefär 500. Där fanns alla vinterstövlar, och en del klackar men jag hann inte kolla igenom för jag gick innan jag hann göra något dumt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: