lindamariasvensson

Pluggpaus

Kategori: Funderingar

Satt och kollade kamera förut, igen. Väldigt nära att jag klickade hem den. Hade motivationen "men iochmed att jag precis betalat objektivet kan jag ju lika gärna beställa en kamera, jag är ju van vid att räkningen kommer ändå". Sen kom jag på att det jag fotar nu ändå inte kräver en bättre kamera så väntar några månader. Antingen finns det en annan kamera på marknaden då, så jag hinner plugga lite mer.
Visserligen finns det bara den ändå, har inte råd att köpa annat märke för då förlorar jag så mycket på objektivet att det inte är värt det. Men den kanske hinner sjunka i pris, vem vet.

Jag måste köpa mig en hårddisk också, uff.


Nu börjar jag känna av kaffet, tillbaka till Strategisk planering!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: