lindamariasvensson

Fotovår?

Kategori: LS Photo & Design

Hemma efter fikan nu, med andan i halsen. Skönt att man missar bussen hem, hih. Dock är jag asduktig och har nått nu nivå av hurtighet då det tar lika lång tid att gå hem som att vänta på nästa buss och ta den. Och ändå gick jag, är sjukt imponerad.

Ska försöka plugga lite blixtgrejer och ljusgrejer nu och sedan har jag ett nytt mål/idé;

Mitt liv genom kameran.

Såg en tråd på ett forum om folk som tog med sig kameran till jobbet varje dag. En bild blir kanske inte super, men en hel serie på gatufotografering är så himla snyggt. Behöver inet ens vara sammanhängande, bara en massa bilder i kategorin gatufotografering räcker. Kommer bli ännu lättare när jag fått hit blixten och kan terrorisera Gustaf här i lägenheten!

Vi kör en mjukstart med "Mig själv genom datorn."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: