lindamariasvensson

Sömngångare

Kategori: LS Photo & Design

Klockan är tjugo i två och jag kan inte sova, bara för att jag hade planerat att vara duktig och gå upp tidigt imorgon. Kollat lite serier och så, men är fan inte trött :( Imorgon blir det antagligen Adecco och den där sminkbutiken jag var i och sökte jobb. Hon jag pratade med gillade mitt CV(äntligen kanske den där sjukt tråkiga tiden på Kicks lönar sig) och sa att jag borde komma tillbaka på måndag och presentera mig för chefen själv, då hon snart skulle flytta till Paris och det kommer bli en heltidstjänst ledig. Jag tror inte för fem öre att jag får den, men jag kan iallafall vara arbetslös med gott samvete om jag pratat med henne, eller hur? ;D

Har även köpt scrapbookinggrejer nu, får vi bara hoppas det faktiskt blir nåt av själva pysslandet också haha :D Har köpt lite smågrejer att börja med sådär, lite papper och några dekorer. Bara pysselgrejer är jag inte kreativ nog för nu, hoppas det kommer, tänke börja med foton och sånt :) Sen budade jag även på två skitstora paket, för paketpriser är mycket bättre, så om man säljer vidare det man inte vill ha får man allt man behåller för ett bra mycket bäöttre pris än om man köpt det styckpris. Tror det kallas att vara butik/mellanhand/försäljare, men det är bara en gissning.

Här är två av dagens bilder, och nu ska jag fortsätta kolla på The L Word:


Kommentarer

  • mamma säger:

    lycka till nej ETT STORT sådant att du får något:)

    2010-11-01 | 07:32:41
  • mamma säger:

    härliga bilder,

    2010-11-01 | 07:57:52

Kommentera inlägget här: