lindamariasvensson

Sångfågel

Kategori: LS Photo & Design

Gustaf är heeemma :D Och han hade med sig mat och bil. Undrar vad jag ville ha mest? Nu är jag mätt iallafall och min man har åkt till jobbet, igen. Sitter och kollar på worst case scenario,. så nu vet jag hur man ska göra om jag får en arg snubbe efter mig! Tur de har sådana program! Att jag har glömt detaljerna(som jag antar utgör typ hälften) av hur man gör hjärt-lungräddning är nästa veckas hemläxa. Måste ju börja vänja mig om jag ska plugga och så.

Nu ska jag spela lite gitarr och sjunga sönder mig. Har ju varit utan mp3 i ett par veckor då min telefon först var sönder, mina lurar är borta och nu är mobilen dessutom på lagning. Detta har resulterat i att jag sjunger när jag väntar på bussen, alotz. Ingen har klagat so far, men det är ju trots allt oftast bara bilarna som hört mig.

Snö är bra som bakgrund

Kommentarer


Kommentera inlägget här: