lindamariasvensson

God Jul

Kategori: Uddevalla

Klockan är kvart i elva och jag är precis så tjock som man ska vara en julafton. Har inte sagt så mycket de senaste dagarna, men har jobbat tiotimmarspass och dessutom så kom mamma upp två dagar tidigare och överraskade mig, OM jag blev glad!

Sen har hon köpt en av de fina vägguren som jag såg inne på Himla Fint sist Och nu har hon precis gått och lagt sig, jag ska snart med. Det är mycket som ska hinnas med på julafton, och då är det mer i huvudet än i handen. Man ska tänka på alla som inte längre finns, alla de som har det sämre än en själv, och så ska man mysa och lyssna på julsånger och ta in julstämningen, samtidigt som man försöker att inte bränna sig på knäcksmeten. Jul är då inget för nybörjare om du frågar mig. Nu ska jag lägga mig och läsa i en salladsbok som jag hittade här och sen ska jag somna!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Tack för en mysig julafton.:)

    2010-12-25 | 19:24:19

Kommentera inlägget här: