lindamariasvensson

Drömmen om platina

Kategori: Ordinary

Har bokat slingtid för håret idag, fick ju ett sånt där presentkort att använda inne på Torvbyen av chefen, och då vill jag gärna använda det på det ställe där jag redan blöder pengar! Så ska dit på torsdag efter jobbet. Lite komiskt, slingor här kostar 600 och en klippning på samma ställe ligger på 520. Lite annorlunda priser än i Sverige då allt med färgbyte kostar en förmögenhet.
Och påtalomchefen så bad jag även om att få jobba extra mycket i mellandagarna och chefen sa att hon skulle se om hon kunde fixa det :D Hoppas på det.

Nu ska jag kolla på Wall Street och eftersom den är så hiiimla tråkig att de var tvugna att göra en tvåa får jag väl kolla båda då! "Fördelen"(citationstecken som i att jag faktiskt försökte jämföra att spendera tid med min sambo, tihi, med en film och dess uppföljare) med att inte ha Gustaf här är att jag inte känner mig osocial när jag går in i sovrummet och bara är mig själv - en internetnörd.


Strandpromenaden vid skeppsviken


Kommentarer


Kommentera inlägget här: