lindamariasvensson

Det blir vad man gör det till

Kategori:

Jag är inte så deppig egentligen. Det är fint väder ute, mitt största problem är att jag itne fakturerat en massa människor och alla katterna hemmavid är nu kastrerade. Jag är bara jävlit deppig, ibland. Eller inte deppig, trött, snarare.
 
"Omge dig med människor som ger dig energi istället för att ta den ifrån dig."
 
Jag har lite för många(även om det faktiska antalet är få, så är det fortfarande för många) människor av de som står mig nära som stjäl för mycket energi. Människor som jag åker bergochdalbana av att umgås med. För att ena stunden har vi det jättebra, och i nästa så tar det inte många minuter innan hela dagen är förstörd. Och cirkeln fortsätter snurra, jag skriker och förstår, skriker och förstår och i slutändan verkar det bara som att allt jag gör är att riva upp en massa, för det leder aldrig någonvart.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
 
Jag önskar jag hade en fristad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: