lindamariasvensson

Mina nya veckor

Kategori: Ordinary

Jag har ju fått jobb, eller arbete som det så fint heter när man skriver cv. Jag fick "Det låter jätteintressant, vill du kanske ha kaffe?" innan han ens läst igenom mitt brev. Jag känner dem sedan tidigare, och idag var jag på min tredje dag där, och nivån är redan hur avslappnad som helst. Jag vet att jag kommer älska att vara där, och meriten det innebär är långt bättre än vad jag hoppades på. De har redan gett mig jättefina omdömen och jag ska snart få tredagars upplärning från någon som sitter lite högre upp.


Måndag 10-18
Tisdag 10.30-18
Onsdag 12-19.30
Torsdag 8.30-18
Fredag 8.30-16
Varannan lördag 11-14

Där är min numera schemalagda tid inklusive lektioner, jätteintressant att läsa kan jag tänka mig. I tillägg till det så kommer ju träning, ca 4h matteplugg, det där hästjobbet(Kathleen ska få åtta föl, nya foton på alla föl i olika åldrar och så är det två hingstar på gården som behöver marknadsföras också, för att inte tala om att stona behöver nya bilder)

Jag kommer klaga över att jag inte har någon tid över, men idag älskar jag det. Jag mår bra av det egentligen.

Och imorgon blir det fullspäckat: Mattelektion, sedan vidare till 7h jobb, någon timme träning och sedan tjejkväll innan krogen. För övrigt, så kan jag påpeka att ja, det är tungt för mig att bära med mig allt runt hela tiden. Men jag har inte tid(se, tre rader kom jag, sedan påpekade jag tidsbrist igen) för körkort, jag skulle börja pluggat högskoleprovet för ca en månad sedan ;)

Kommentarer

  • Kristina von Brömsen säger:

    Kul! Var jobbar du?

    Hälsa mor/bror ;-)

    Svar: Tack! På ett företag som säljer solskydd :) Will do, ha det bra!
    Linda Svensson

    2013-03-07 | 22:23:23
    Bloggadress: http://kristinas-hobby.blogspot.se

Kommentera inlägget här: