lindamariasvensson

Mat och bristen på det

Kategori: Träning

Klockan är 15 och Jeanette kommer med lite mat. Jag är inne på andra dagen av att ha skurit ner på kolhydrater och annat bulkliknande. Jag har alltså varit hungrig sedan i fredags, typ. I tillägg till att jag den senaste månaden(erna?) varit superhungrig men inte haft någon matlust så är det ganska tufft. Men i Norge kunde jag dricka mig mätt, därför får jag göra det här med, typ. Varför jag uppenbarligen tänker klaga över detta då?

Två tårtor.
Två paket Noblesse.
Kinapuffar.
Kex.
Chokladask.
Potatissallad.

Det var jobbigast. Överkokta grönsaker när de andra åt korv med bröd, det spelar ingen roll att jag är äcklad av det egentligen, det var så sjukt jobbigt. Jag stängde in chokladen och gick därifrån, och det gck ju tills folk skulle äta. Återigen pratade jag högt med mig själv och jag sa även till mamma att enda tanken i huvudet var att jag skulle vara så stolt ver mig själv efteråt är jag klarade det.

Och jag klarade det.Med tanke på hur mycket jag ville äta, och att jag höll mig ifrån det, så skulle jag nog säga at det är min största matprestation hittills.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: