lindamariasvensson

Lördag kväll

Kategori: Ordinary

Sedan kompenserade jag min fina kost med några glas vin... Drog först och tränade ett superpass, eftersom jag hade ont om tid. Körde bröst/triceps och i varje vilopaus så körde jag mage, så jag var ganska slut när jag var färdig. Fick skjuts ut till Gustafsberg och det blev trevligt umgänge hemma hos Denise i ett par timmar, vi var fem pers och efter några timmar så drog vi in till stan. 

Lönehelg och sjuuukt mycket folk, och jag tappade bort de andra i princip direkt. Det stället är en sådan labyrint, tre plan och sedan är det etapper mellan dem också, finns hur många sätt som helst att ta sig runt, viket är smått förvirrande när man inte hittar där från början. Sprang på lite andra bekanta och hade det sjukt kul. Det blev jättevarmt så fick plocka av mig mn cardigan, och det tog ungefär en minut innan folk började kommentera ryggen och fick även höra "är det inte du som tränar på motionshuset?" twice, haha. 

Tillslut hittade jag iallafall de andra och sedan dansade vi tjejer fram tills att det stängde. Jag fick ett recept på en perfekt kväll iallafall. Några glas vin innan och vid 12 fick jag nåt sött på krogen som jag inte vet vad det var, och sedan drack jag inget mer. Kom tillbaka vid 3, hällde i mig en liter vatten, tvättade bort sminket och det enda som var jobbigt när jag vaknade var att jag bara hunnit sova fyra timmar innan de andra skulle ut i stallet, och dessutom var det ljust ute. Jag har aldrig haft så kul på krogen iallafall, så jag är sjukt nöjd. 

Förhoppningsvis sista gången man använder den klänningen för i vinter, nu vill jag plocka av prislappen på de andra! 





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: