lindamariasvensson

Fredag och lördag

Kategori: Ordinary

Ojojoj, va det var trevligt igår! Missade bussen till skolan, fick tvingat en (fullt förståeligt) smått motvillig mor att köra mig till stan, och då visar det sig att skolan är stängd denna fredag. Jahaja, här tar vi kvinnodagen seriöst. Så åkte till jobbet och satte mig där istället, bra dag! Lyckades visserligen lämna ett lite orutinerat meddelande på en telefonsvarare, men det ger sig! Jag och telefoner alltså.. Tur det finns olika rum så cheferna inte behöver lyssna på hur jag stapplar nu i början, ehe.

Körde sedan ett bröst/triceps/mage på gymmet och avslutade med löpbandet, gick skitbra. Jag har börjat inse att det finns inget som motiverar mig mer än mina egna framsteg. Andras framgångshistorier gör mig nog mer avundsjuk eller uppgiven, beroende på hur uppnåerligt det hela känns. Självklart har jag förebilder och målbilder, men inget motiverar mig att faktiskt bli bättre än när jag klarat av ¨något jag sett som svårt.

Drog sedan vidare för middag och sedan någon form av krogrunda med fem andra tjejer, skitroligt och det blir att spendera även denna kväll med dem och några till.

Nuuu har jag så mycket spring i benen att jag inte kan sitta still. Precis jobbat färdigt för idag, och jag har köpt mig en pre-workout och jag invigde den för 15min sedan. Dags att byta om, gå över gatan och försöka mig på ett benpass!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja det var ju bra, DUKTIGT, o det är sååååå kul o braaaaa att du har fått ett arbete <3 ;)

    2013-03-09 | 18:14:45

Kommentera inlägget här: