lindamariasvensson

Tillbaka hos mamma

Kategori:

Oj. Tiden går så fort. Jag gör så mycket, det händer så mycket och jag umgås med så underbara människor. Och idag fick jag naglar som jag inte kan sluta stirra på, löööv 'em.

Träningen går inte fullt så bra, men mage har jag lyckats upprätthålla med situps tills jag dör, typ. Och just nu ligger prioriteten i träningen på rumpa och mage. Fick ett tips om att jag lyckas få magen mer fit så ger det intryck av större höfter, vilket jag vill ha sen. Men kosten sköter jag nästan bättre än innan, om än alldeles för lite, tror jag. Jag tycker jag äter bra men jag är mycket mer hugrig än innan. Skolan tar visserligen ganska mycket energi.

Skolan är fortfarande sjukt mycket mer än vad jag väntat mig, så jag är VÄLDIGT glad att jag inte läser mer än 200 poäng. Tror att heltid är på 500 poäng. Det är nytt område på varje mattelektion, och på min tredje engelskalektion ska jag debattera inför klassen. Hade de krävt detsamma av mig på gymnasiet hade jag antingen brutit ihop eller steppat up mig några steg. Hon jag debatterar emot verkar iallafall som en sjukt bra tjej, så det kändes bra. Vad jag valde? Jag ska stå och argumentera för dödsstraff i Sverige. Det ska bli sjukt kul. 

I helgen ska jag umgås med mamma. Det ska även pluggas matte, ordna inför debatten, göra två annonser som ska vara klara tills på måndag, träna två pass, och försöka mig på ett nytt försök till att ansöka om företag. Phew, säger jag bara. Men något som jag var SJUKT GRYM på när jag jobbade på Planken var att gå all in på "allt jag gör nu slipper jag göra sen", och jag önskar verkligen jag kunde applicera det på min vardag med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: