lindamariasvensson

Kaffe med mandelkaka i.

Kategori:

Idag började förjävlit. Fortfarande sömnproblem, konstant hunger men ingen matlust. Låg vaen till 4.30 innan en viss herre påpekade att sömnen är en del av mig, så bara jag kan fokusera så är det som att cykla. Jag tackade för tipset och somnade. Hade en jättetrevlig pratstund om livet och grottmänniskor nnn på säkert två timmar. Jättebekvämt med mina milslånga naglar och att skriva med et finger på mobilen, notsomuch.

Iallafall, mamma kickade mig ur sängen vid 9 för hon hade lovat att hjälpa mig med lite saker idag, och det började dåligt och gick sedan mycket bättre än väntat. Allt är inte klart än, så jag jobbar stenhårt på att inte ha några förväntningar, men det är redan försent. Det är för skönt att vara asglad på kvällen.

Slängde i mig en kaffe och tog oss till gymmet, frågade Breinert om hjälp med de jävla knäböjen. Han gjorde precis som alla andra hittills och gav mig totala motsatsen till vad jag fått höra innan - men det funkade. Så nej, det görs inte med fötterna brettbrett isär längre, men om formen i lägstapunkten håller sig även när jag kör benpass på egen hand i framtiden, då skiter jag ärligt talat i det. Allt annat såg och kändes korrekt ut, och jag litar på honom. Jag förstår dock inte hur jag ska ha tid med att gymma med all rörlighetsträning och spinning jag vill få in på schemat. Aja!

Dagsformen var faktiskt bättre än väntat. ÄLSKAR BELYSNINGEN NI HAR PÅ GYMMET BTW..
Detta är då efter jag drog upp persiennerna och posade för alla på gatan med. ;)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja...... :)...... o visst var den god ?!

    2013-02-25 | 21:45:16

Kommentera inlägget här: