lindamariasvensson

Förhoppning och förväntan

Kategori:

Jag älskar vad som händer med antalet sidvisningar så fort jag publicerar en bild här, haha. 

Jag har inte så mycket spikat i år egentligen. Jag har lärt mig att inget är bekräftat förrän biljetterna är bokade, typ. Vad jag hoppas på under 2013?
Att Italienare 1 är seriös och jag åker till Italien i slutet av mars.
Att Italienare 2 kan tala tillräckigt bra åt mig och få ihop den veckan med olika kunder vi hoppas på.
Att fejkitalienaren inte visar sig vara totat annorlunda än han varit alla andra gånger jag träffat honom, för isåfall ska jag till Rumänien i Augusti, haha.
Körkort.
Extrajobb.
Godkänt i Matte C
Godkänt i Engelska C
Boka biljett till Scottsdale
Egyptian Event Europe
All Nations Cup Aachen
VM i Paris
Företagsregistrering
Las Vegas i april.


Dessa är dock de enda saker jag kommer bli besviken på om de inte inträffar.
Godkänt i Matte C
Godkänt i Engelska C
Planera resa till Scottsdale
All Nations Cup Aachen
Företagsregistrering

Kommentarer

  • mamma säger:

    :))

    2013-02-22 | 22:10:09

Kommentera inlägget här: