lindamariasvensson

Pic totally related.

Kategori: Ordinary

Jag har förökt få saker gjorda ikväll, men det har inte gått så bra. Har högeskoleprovet imorgon, men har inte hunnit titta på det. Har matteprov på tisdag som jag börjar tvivla på att jag kommer klara det. Jag var optimistisk för en vecka sedan, men jag har knappt hunnit öppna boken sedan dess och det är ungefär så fort jag tappar allting. "Yay". Vet inte hur det går med kursen om jag får underkänt på detta, tyvärr.

Har haft utbildning på jobbet med hur systemet funkar i veckan, de skickade upp en från huvudkontoret i Malmöland. Det har varit tufft, chefen (1 av 2) har börjat gå över till sin nya tjänst och bara varit på kontoret halvtid. Den andra chefen (2 av 2) var i Norgeland och åkte skidor hela veckan. Så vi har försökt hinna med allting och samtidigt hinna lära mig nya saker, och det har väl gått sådär.

MEN, värt att nämna (för att vända att vad som står ovan kan få mig att låta negativ) är att jag har haft sjukt kul. God mat, mycket skratt och mer skratt har gjort det ganska avslappnat ändå. Har umgåtts med fina människor, fikat lite och varit hulken på gymmet hälften av gångerna jag varit där. Skatteverket lovade mig ett svar senast i tisdags, efter att de meddelande att de glömt av mig.. men det enda som har hänt är att min ansökan på internet har gått från "Handläggning pågår" till at den försvunnit helt, låter lovande. 

Imorgon, när jag är klar med provet, så ska jag ha kul. Har inte bestämt vem jag ska umgås med än, men det ska bli bra mycket bättre än förra helgen. Och blir det inte det, så kan jag luta mig tillbaka på att på söndag så ska jag till Amanda, det blir alltid bra. Och nästa helg får jag finbesök, det längtar jag till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: