lindamariasvensson

NI SAKNAR MIG

Kategori:

Är imponerad att folk fortfarande besöker den här adressen dagligen trots att jag lever för mycet för att hinna skriva om det.

Igår var jag ute med Denise och Linda, det var jävlit kul, trots lönehelg. Har fallit in lite i den här standardbubblan en viss person alltid haft panik för. Jag har också det, jag ville inte bo i Uddevalla. Men nu vill jag inte bort, jag vill inte börja om, inte nu. Absolut inte bara för att, eftersom jag insett att helheten jag lever i är underbar. Jag älskar mitt jobb, jag har gymmet brevid jobbet och jag har en grym mattelärare. Det enda i den bilden är att jag avskyr att bo hemma, men jag behöver spara pengar och det finns plats.

I helgen har jag gjort fyra annonser och redigerat bilder från en fotografering, så nu måste jag lär mig hur man fakturerar också. Jag hann som sagt även med en utgång, ett restaurangbesök, lite dötid, ett benpass och sedan var jag själv i butiken och skötte mig väldigt bra om jag får säga det själv. En bra helg, men nu är söndagsstressen här igen.

Det finns vissa relationsproblem som tynger mig lite, som alltid, men det är för att jag, som alltid, är ganska hjälplös och inte tuff nog. Men jag har mina trygga punkter kvar som jag hoppas kommer vara kvar, och det gör det hela lite bättre.

Jag har inte tid att skriva här, såatteeeh, tja! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: